onsdag 18 augusti 2010

Frågor till er som kan blogga,lägga in gadgetar.HJÄLP

Blir tokig har blivit medlem i susnet eller vad det nu heter för att kunna se hur många som varit inne å min sida,den får jag inte att funka.Jag kopierar koden som det står och gör resten rätt men ändå står det 0,hehe,kanske ingen har varit inne och kollat vad vet jag,annars vad är det för fel,HJÄLP.

Följa en annan blogg,hur ser jag vilka jag följer?

Några frågor till er kunniga cyber vänner,om nu någon läser detta vad vet jag.

Natt i natt=)

1 kommentar:

  1. Du får gå in på inställningar och sedan design. Då kommer det upp på ena sidan, lägg till gadget. Klicka på den och det kommer upp olika alternativ. Leta dig fram till det du vill ha och gör som där står.
    Usch, vad enkelt det lät. Jag tyckte det var rätt så svårt till att börja med. Lyckas du inte så får du ringa, jag tycker det är lättare att guida via telefon när vi båda har samma sak framför oss.
    Lycka till :)

    SvaraRadera