onsdag 18 augusti 2010

I morgon börjar allvaret för barnen..

Mitt allvar börjar på riktigt på Måndag, för på fredag är det mässa i Jönköping.
Jag har ångest,men jag vet inte varför, ska bli skönt att komma hemifrån och känna på det riktiga livet igen.Samtidigt känns det lite tufft att tjejerna ska klara sig 2 dagar i veckan själva hemma efter skolan,ingen av dem vill gå på fritids varje dag.
Det kommer att gå jätte bra det vet jag men som mamma är man ju lite orolig.
Har lite funderingar över hur man ska klara av all stress på eftermiddagarna med matlagning, körning till aktiviteter och dyl,men de flesta småbarns föräldrar klarar ju det så varför inte jag.
Skönt att få skriva av sig lite tankar i alla fall.


ha det så gott alla=9

1 kommentar:

  1. Vad är det för mässa?
    Min mamma bor i Huskvarna (brevid JKPG) så säg till nästa gång så kan jag komma och hälsa på. Kan vi ju ta en öl eller så :)

    SvaraRadera