onsdag 22 september 2010

7.20 just en Onsdag kom hon...

För 11 år sedan,så lik sin pappa,nästan inget hår så söt och allt vad jag drömde om.
7,5 timmar låg jag i plågor,men hon var mer än värd det. Detta lilla liv som jag äntligen fått hålla i min famn.
I dag är hon en stor tjej tar bussen till skolan och  klarar att vara hemma själv i några timmar,vart tog 11 år vägen?
Lite sorgligt men ändå mysigt att se att hon har blivit en sådan fin och omtänksam tjej.
Ska bli roligt att fira henne med god mat,vilket enligt henne skulle vara något med kantareller,så det blir fläskfile med kantareller och hasselbackspotatis,där efter köpt mandeltårta som hon gillar.

så nu är det dags för mig att göra fint här inne nu när lilleman sover efter ett besök hos frisören och leksaksaffären.

Ha en fin dag alla.=)

Sannah i somras När vi var på Varbergs fästning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar