onsdag 1 september 2010

Hjärnsläpp..och sko bilden

Hur kan man glömma att man ska resa bort med sin make på tu man hand?? det gjorde jag. Har varit hemma sedan i måndags med sjuka barn och i dag har jag min lediga dag så visst hade jag gjort mig själv en tjänst om jag hade börjat packa. Lyckades packa lillens kläder i alla fall nu i kväll.i morgon blir det väl kaos som alltid när jag ska försöka komma på vad jag ska ha med mig som är snyggast,suck.
Ja,ja,bara att gilla läget.Vad tycker ni om skorna?? snälla säg om det är för tidigt att använda dem redan.

Hej hopp så länge.

3 kommentarer:

  1. Skitsnygga!!!! Var har du köpt dom??? Såna vill jag ha!!!! Klart du kan använda dem nu! =)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det var på Johanssons skor.I kungsbacka,sviindyra dock,men jag unnar mig aldrig något dyrt så det var jag värd.

    SvaraRadera