fredag 10 september 2010

Fredag vad händer ...

Jo Lillen får feber och kräks upp vällingen på morgonen. Sannah som snart fyller år skulle firas i morgon med släkten,vet inte om detta är kräk sjuka för han har bara kräkts en gång ännu,så kanske det vänder till i morgon,ni hör vilken optimist jag är. Nåväl jag får sitta hemma ännu en dag, i går fick jag åka hem för mellan tjejen hade ont i magen men hon kände sig bra i dag så hon gick glatt i väg till skolan och så händer det här.Vet att många i vårt avlånga land med barn råkar ut för mer hemma timmar än jobb timmar denna tiden på året,men jag blir galen.Har ju äntligen börjat jobba efter nästan 2 år hemma och nya uppgifter har jag fått trivs jätte bra nu och så blir det så här. Nepp jag får leta fram optimisten i mig och tro att morgondagen blir annorlunda,håll tummarna.

Hej hopp så länge.=)

1 kommentar: