söndag 12 september 2010

Hoppsan..

säger inte mer än så en del kan kanske lista ut det ni andra får fundera,för inget mer bli skrivet om den saken. lägger in lite bilder från Danmark och från gårdagens firande av sannah som snart blir 11 år.Släkt kalas var det ett riktigt trevligt sådant med vin och god mat=)

Ha en skön söndag det har jag om än en liten bakis sådan.
Farmor till mina barn mellan dottern Cajsa och så min älskade stora syster Annika.
Såg såg det ut genom tågfönstret mot Köpenhamn
Jag på hotell rummet i Köpenhamn
Super god tårta till snart 11 åringen.
Farmor Sannah och Cajsa.

3 kommentarer:

  1. SHIT!!!
    Har noll koll på vad det är jag ska fundera över ;)

    SvaraRadera
  2. JA!!!
    Är en nyfiken natur av mig ;)
    Berätta i ett meddelande på fejjan!?

    SvaraRadera